Sjuk, trött o sleten

Igår va vi helt sänkta allihop...Christin låg magsjuk...jag va åxå magsjuk...fast jag hade tur som slapp spy...daniel hade ont i magen, men såg relativt pigg ut...tjejerna åt inte som de skulle, men fick i dom vätska iaf. Åkte hem iaf igår kväll...skulle egentligen ha visinig imorrn på lägenheten, men den blev flyttad till tors ist. Uff de e så drygt när visingarna kan komma när som...är ju en del saker o plocka undan om man säger så =)
Hela min vecka blev helt fel...hade så mycket planer, men får ta de en annan gång...iaf vissa av dom =)
Självklart Liv...vi ska ses i veckan...de hade jag inte glömt jag lovar :)

idag har varit världens slappardag...har inte orkat med allt för mycket...man e fortfarande lite sleten, men jag mår bra igen iaf o de e ju de som räknas.
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...för de har inte hänt så mycket mer än de jag skrivit. Får samla nya krafter tills imorrn hehe.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback