Mysdag med Liv

Inatt sov tjejerna mellan 20-06.45 så himla snällt av dom :)
Vid 12 tiden åkte vi ner på stan för att möta upp Liv...vi skulle fika lite. Efter ett tag så gick vi runt o kollade lite i affärer...jag köpte ramar o nya hakklappar till tjejerna...Liv letade efter en klänning som ska ha på midsommar. Hon hittade en jättefin på Gina, men behövde en storlek mindre o de fanns ju självklart inte. Vi gick upp till kompassen o kolla där, men där hade dom inte klänningen ens...så då gick vi vidare upp till domkyrkan...de ligger en Gina där åxå o där hade dom den inte heller. Vi gav upp o gick ist till Drottningtorget o gav tjejerna mat...sen tog vi bussen o hämtade lille Clara på dagis. Åkte till en park...Clara gunga o baka sandkakor...Flisan sov hela tiden, medans Amanda va vaken o fick gunga...hon tjöt av skratt :)

Sanna kom ner en sväng o hälsade åxå...sen gick vi o handla glass...eller de va Clara som ville ha...efter de tog jag bussen till backaplan för att handla gröt till tjejerna...Jag gick även förbi Gina o kollade efter Livs klänning, men de hade den inte där heller...Skumt.
Sen va de hem som gällde...tjejerna skulle ha sin välling o sen sussa...men just nu ligger de mest o busar, men de somnar snart.

Vet inte riktigt vad dom ser för att få så stora ögen ;)

Nu ska jag plocka iordning tvätten för ska upp kl 7 imorrn o tvätta =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback