Grått, trist o regnit

Uff vilken tråkig dag det har varit idag...har inte ens varit ljust idag. De e ju så tråkigt att sitta inne en hel dag...o man märker på tjejerna när de inte fått nån friskluft. Idag har iaf Amanda inte varit på sitt bästa humör...hon började redan igår kväll...o fortsatte imorse. Men jag måste säga att dom sover så bra nu...somnar mellan 19 o 20 o så sover dom till nångång mellan 5 o 7.

Jag har framkallat massa nya kort nu...dom fick jag igår. Jag har ju börjat göra iordning ett varsitt album till tjejerna + att jag gör ett till oss. Idag fick jag även de 5 förstoringarna jag framkallat o dom va så himla fina...måste ju säga att tjejerna kan de här med att bli bra på bild.

Fotbollen idag var ju bra mycket bättre än den va mot Danmark...alltid skönt med en seger :)

Ne nu har tjejerna somnat så jag ska nog gö lite nytta.

PussenKramen

Åka gåstol e grymt skoj...o dessa lappar är nog de goaste som finns <3
 <3          

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback