En vanlig söndag

Idag har det äntligen varit sol...visst det har blåst lite, men de gör de väl alltid i göteborg? När jag pratar med dom där hemma i Uppsala så har de bara regn regn o åter regn. Jag hoppas verkligen att det blir ändring på de tills vi åker upp...Min mamma kommer ner till gbg på ons...sen åker vi upp på tors. Min mamma e snäll hon :) Daniel stannar kvar hemma...jag o tjejerna kommer vara uppe i landet ca 3 veckor.

Idag har vi iaf varit ute på promenad...vi gick ner till backaplan o kolla runt lite i affärerna. Jag hittade 2 klänningar till tjejerna...dom va så söta...sen gick vi till coop o handlade lite. När vi sen kom hem så klädde vi på oss igen...för då gick vi alla 4 ner till backaplan o fixade lite.

Amanda va så trött nu mot kvällen...försökte hålla henna vaken till 19 men de gick inte..fick ge dom vällingen sen somnade dom...fast den som somnade först va Daniel :) hehe.
Nu sitter jag i soffan o kollar på en sjuk film "Funny Games" heter den. Psykfilm måste jag säga. 
 
Här e klänningarna som jag hittade iaf :)

Amanda e ju rosaFlisan e lila

Ne nu ska jag kolla färdigt på denna skumma film. Ha de bäst alla.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback