6 månader o bvc

Yes idag blev tjejerna 6 månader...sjukt va tiden går fort, men ack så roligt. Idag va vi på 6månaders kontroll på bvc...vikt, längd o läkarkontroll.
Amanda 8200g 68 cm STOOOR tjej
Felicia 7840g 66,5 cm

Läkarkontrollen gick bra...riktiga A barn sa läkaren :) Efter de gick vi o handlade lite...sen va de till att gå hem o tjejerna skulle ha mat. Amanda har de senaste 2-3 dagarna varit en riktig pain in the as...vägrar sova...övertrött...o allmänt gapig. Antagligen är de väl tänder eller någe som e på gång...så hoppas att de går över snart.
De somnade iaf efter de ätit...vlket även jag gjorde hehe. Flisan vakna igen vid 18 o Amanda vid 19. Sen fick de sin välling o Flisan somnade sen om...Amanda va uppe ett tag till sen låg hon i sängen o va övertrött, men deckade efter ett tag.
Jag o Daniel sitter nu o kollar på fotboll U21 VM Tyskland-Spanien...ska väl krypa ner i sängen snart för imorrn ska jag upp kl 7 o tvätta...sen ska jag ta en långpromenad hem till Anna o Alfred o hälsa på...ska bli skoj...har inte träffat dom sen tjejerna föddes för de har alltid dykt upp någe annat...eller så har nån varit sjuk.
Men imorrn ska inget hindra oss hehe...ska bli fint väder så vi kan iaf sitta ute om de skulle vara så =)

En dag närmre innan mamma kommer ner...weeiii saknar henne massa...o så saknar jag självklart resten av famljen.
Mikael o Hanna kanske kommer ut till mamma på midsommar...jag hoppas iaf att dom gör de, men får se om de har andra planer, men nån dag ska de komma ut.


Har nu märkt att tjejerna börjar få långa armar...Amanda åkte gåstol o fick tag i massa saker på bordet så nu får man hålla koll =)

Flisan myser i soffan
Mina älskade små skruttor <3 Dom är mitt allt

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback