Tvillingträff

Yes idag har vi varit ute på utflykt...vi har varit på tvillingträff =) Vi var 10 vuxna o 17 barn...det var superskoj o träffa andra tvillingmammor. Alltid skoj att träffa de som är i samma situation som en själv =) men jag måste ju säga att de va lite för många ett tag men han inte prata direkt. Men många åkte strax efter vi kommit så då va vi 4 st kvar o de va lagom för då kunde man prata =)
Tjejerna tyckte de va roligt med alla barn...de va hel nöjda =)

Ne nu ska jag laga mat...bilder kommer sen =)

PussenKramen

Måste berätta lite om resan o lite om träffen åxå. Jag o Maria skulle ta sällskap dit...vi skulle träffas alla vid 13.30, men Maria hade de yngsta tvillingarna så hon har ju allt de där med amning ;) Hon o jag träffades iaf på backaplan för att ta bussen till frölunda torg. Regnet öste ner kan man säga, men på bussen va de ju lugnt. Sen va de dags att byta till en annan buss...o som ni förstår så är de ganska trångt med 2 tvillingvagnar på en o samma buss, men de fixa vi =)
När vi kom fram så skulle jag ringa till henne som vi skulle till, men hon svara först inte på mobilen o hem va de upptaget...jahopp där stod vi i pissregnet. Efter ett tag svara hon o smarta jag fatta fel på vägbeskrivningen så vi hamna på gatan nedanför. Till slut hittade vi iaf rätt o då kan man säga att vi va pisseblöta från topp till tå :)
Som tur är så hade vi super trevligt...jag har pratat med många av dessa tjejer sen i höstas...innan någon av oss fått bebbarna så de va jättekul o träffa dom irl.
Tydligen så hittar dom på massa saker rätt ofta så jag kommer garanterat att följa med igen =)
Här kommer lite bilder på några som var där =) 3 av dessa tvillingar är födda på samma dag, lite roligt tycker jag iaf :)


Enäggstvillingar

Lille Loa o Maria

Amanda o Flisan har hittat nya kompisar

Enäggstvillingar

Lilla Julia o Loa va de yngsta

De andra 3 var 8 månader o mina då 7 månader.

Supergoa människor va de med idag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Hej baby. Vad mysigt med tvillingträff. Men hur kan det vara 17 barn på en tvillingträff???? Inte för jag vill kalla mig ett mattesnille men 17 är ett primtal, alltså inte delbart med två eller tre etc utan bara med sig själv.



Puss puss



Postat av: Ikon

Haha fan vilken tönt jag är. Jag vet knappt ens vad primtal är. En kompis var här på middag igår och höll på och tjata om att 17 var ett primtal så jag skulle glänsa lite tyckte jag. Nöööööördit. Puss puss

Postat av: Sara

Det va en storebror med åxå =) heheh jag vet att du e smart ändå Ikon ;) de va riktigt roligt att träffa andra som har lika som en själv =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback