Stress

I söndags så var vi på middag hemma hos Daniels morbror...några av deras släktingar från USA va hemma så vi träffades alla där...det var mycket trevligt.
Igår så begav jag mig av till mina gamla hemtrakter Gårda för att hämta Tebbe o Peters post. Skulle göra en kopia på postnyckeln så de gjorde jag först sen gick jag o hämtade posten o självklart när ja kom dit så funkade inte den nya nyckeln så de va bara att traska tillbaka så han kunde fixa till den lite. Tillbaka till posten igen o testa nyckeln o då funka den. Igår regna de så härligt åxå så man blev ju lite smått blöt vilket va mindre roligt.
Annars igår va jag helt slut...länge sen jag va så trött. Daniel åkte iväg vid 18 tiden för han skulle gå på ÖIS-Bajen...själv besällde jag AIK matchen på webben...såg första halvlek sen decka jag i soffan...så självklart missade jag målet som kom i 65:e minuten. Vaknade till vid 21 när Daniel kom hem, men sen somnade jag om igen...Daniel väckte mig vid 1 o då gick jag in i sängen o la mig. Vaknade vid 7 när tjejerna ville ha lite mat. Inatt sov de mellan 18-07 dom e grymma på att sova o de e så skönt =)

Idag är det väl dags att börja packa i lägenheten...flyttar på fredag o har knappt börjat. Så snart är man Tuvebo.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback