Grattis Sebbe 1 år

Lördagen den 12/7 2008 föddes han. Idag fyller han 1 år...hur fort har inte tiden gått? Daniel o jag, Patric o Emelie var hus o hundvakt då Sebbe egentligen var beräknad...o jag kommer så väl ihåg stackars Emelie som gick där med sin jättemage i värmen som var då. När hon började gå över tiden så va jag nästan säker på att han skulle komma på min födelsedag, men han höll sig kvar där inne :) Vi va ut o käka den 7 juli o de som jobbade där fråga om det inte var dags snart =) Den 8:e åkte jag hem till min mamma...så på lördan när han föddes fick jag ett sms att "Kungen" var född...o nu när jag själv fått mina små så kan jag förstå vilken lycka det var.
Det har varit så himla roligt att få vara med detta året som varit o få följa hans utveckling...han är ingen bebis längre...nu har han blivit en pojke :)

Grattis Sebbe på din dag



Världens go´aste 1 åring <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback