Första doppet

ja nu har tjejerna gjort sina första dopp i poolen...Flisan gjorde sitt första i onsdags o hon gilla de som bara den. Amanda hade ingen alls lust då...hon doppa tårna sen sa hon ifrån :) men igår badade Flisan igen o Amanda satt o titta på o skratta som bara den...sen ville hon i o hon tyckte de va super skoj o jaga badbollen =) Hon blev nästan arg när hon fick komma upp =)
Flisan gillar o bada
Amanda gillar inte kallt, men denna gången tyckte hon de va mysigt.

I torsdags så såg vi att Amanda börjar få sin första tand :) Så som hon har dregglat senaste tiden...Flisans är nog på g åxå för hon tuggar på allt o gör massa konstiga miner.

Vi har varit hemma hos Daniels föräldrar sen i tisdags o är kvar nu åxå därför jag varit dålig igen på att blogga, men de kommer in lite bilder här när vi kommer hem.

Idag ska iaf jag o tjejerna in till stan o träffa Jenny som jag jobbade med när jag jobba i uppsala...hon o hennes familj är i gbg på en liten semester. Va ju ett ta sen man sågs =)

Ne nu kom Patric, Emelie o Sebbe så nu ska jag vara social.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Haha Amanda och Nora är så jävla lika. Jag försökte få Nora att bada med mig i Sias pool men hon bara gallskrek så fort hon doppade foten. Hon gillar verkilgen inte vatten under 38 grader. Vi var på Yasuragi spa igår och badade med henne i varma källorna (drygt 40 grader) och det gillade hon i alla fall. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback