Datorlös

Ja jag har varit kass på att uppdatera...är iaf nu uppe i landet o hälsar på familjen. Mamma kom ju ner o hämtade mig den 18 juni...Midsommar tillbringade vi ute på skarpskär...Mikael o Hanna kom ut...vi hade riktigt trevligt...o tro de eller ej, men vi hade sol...hur länge sen va de inte man hade sol på midsommar? Helgen gjorde vi inte så mycket...tog de bara lugnt. Månda o Tisda jobbade mamma så då låg jag o tjejerna ute på en filt o hade de superskönt. Tisa eftermidda åkte vi till Bålsta o mötte upp mamma efter hon slutat jobba o handlade lite...kolla tapeter mm.
Onsda va de kanonväder så då va de bara att ta plats på filten igen helt utmattade i värmen. Torsda åkte vi till Bålsta igen o gjorde lite saker.
Freda kom min barndomsvän Fia ut med sina 2 supergoa barn på 5 o 6 år...Amanda o Flisan tyckte de va superskoj med andra barn. Vi käka pannkaka o jordgubbar...bada o satt o snacka massa gamla minnen. Shit va elak man va egentligen...märkte vi nu när vi satt o prata. De åkte hem vid 4 tiden...sen kolla jag på fotbollen...så synd att de inte gick vidare när de spelade så bra i andra.
Lörda kom min morbror med familj ut o lämnade doppresent o så ville de så gärna träffa tjejerna. Dom fick så fina halsband...Guldhjärtan med en liten diamant på...superfina.
Sönda gjorde vi inte så mycket, mamma mådde lite halvkasst så då slappa vi bara på filten igen.
Månda körde Hasse in mig till Uppsala där pappa hämta upp mig o töserna...då va de dags att åka ut till Öregrund ett par dagar...o de e där jag sitter nu. Evelina, Adam o Marcus kom ut igår (Tis) så här är de fullt hus o full fart.
Idag har vi iaf varit iväg o badat jag o Evelina med barn o hund (Pappa o Agneta har skaffat en sån söt liten sak) men vi blev halvt uppätna av pissmyror så då packa vi ihop igen o åkte in till Öregrund där vi gick runt o kolla lite...käka lunch o så tog vi oss en glass. Sen åkte vi hem igen.
japp o där e vi nu...en liten uppdatering...får skriva mer sen o lägga in lite bilder.

ja o så måste jag ju berätta att vi har fått lägenheten såld o de känns så underbart att de har löst sig.

Ha de bäst alla...för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback