Dags för daglig uppdatering igen

Ja nu är jag ju hemma igen så då får jag sätta fart igen med bloggandet...har varit dålig på de när jag varit borta, men har haft annat för mig.
Idag väckte iaf tjejerna mig halv 6...hur schysst är de? De låg o prata på för fullt till kl 6 sen va de dags för lite mat....somnade om en timme sen va de dags för mig att gå upp o tvätta =( La mig i sängen igen för att vila en timme medans tvätten va i maskinen, men tjejerna tyckte nog att det var dags för mig att gå upp. Gick ner igen vid halv 9 sen ville Flisan upp till sin gåstol...Amanda kände för att somna om då när jag ändå va uppe. Fast de dröjde inte så länge tills hon ville upp hon åxå.
Vid 10 va de dags för lite gröt med mixad melon o persika...de va smarrigt =) Efter de så va de dags att klä på sig för jag o tjejerna skulle åka o lämna tillbaka bilen till Daniels föräldrar...kom dit vid halv 12.
Vi blev kvar till 17 sen va de dags att åka hem o hålla töserna vaken nån timme till innan de va dags att krypa ner i sängen.
Normalt somnar tjejerna runt 6 tiden o sover till halv 8...hur duktiga e dom inte, men idag va de ett undantag...för de ville ha nya blöjjor :)

Så till någe helt annat....AIK vann med 1-0 över Blåvitt...så himla najs. Nu hakar vi på i toppen ännu mera...Guldet nästa :)
Tebbe jag vill ju ha dig hemma sista matchen mot Blåvitt o vi tar guldet =( men jag får fira för oss båda :) hehe men måste ta ut lite i förskott.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

Så gött är de ;D Gais två matcher nu va? jag hänger med lite iaf även om de är svårt här nerefrån. GULDET NÄSTA! HEJA AIK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback