3 år är lång tid

Igår va Frida, Tore o Håkon här o hälsade på. Frida spelade jag cs med för mååånga år sen. Sist vi sågs va när jag va i Norrköping på innebandycup...då gick jag förbi o sa hej. Det är rätt skoj att de flesta av tjejerna som jag spelade med har barn eller väntar barn...förutom Tebbe då ;) hon är ute o reser ist...

Dom kom vid 10.45 o va kvar till 15.30...hade massa o prata om. Deras lille Håkon är 4 månader.
Det va ganska precis 4 år sen som jag slutade med cs...tänk va med tid man la ner på de spelet, men så kul vi hade. Boothcamp va e de??? Vi körde på massa fest ist. Nu satt vi här 4 år senare med barn o va båda husägare...vem kunde tro de då?? Inte jag iaf hehe.

Håkon fick låna tjejernas gåstol...de tyckte han va roligt :)

Igår kväll satt tjejerna i sängen o hade superkul...Flisan spexa o Amanda satt o tjöt av skratt...va så himla mysigt o se.
Det är tur att man har kamera o telefon så man kan filma.

Ne nu ska tjejerna få lite mat.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tebbe

mm ja är en outkast. Vi får adoptera en apa här nere eller nått så jag också få va med i gänget. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback