1 dag kvar

Yes det är de...för imorrn flyttar vi till Tuve. Har packa massa, men har massa kvar. Imorrn ska vi köra över lite kartonger o sånt o på lördag så kör vi alla möbler...så vi får 2 nätter till i min lägenhet. Satt precis o tänkte att jag kommer faktiskt sakna denna lägenhet =( men de ska bli grymt skönt o slippa dessa trappor :) Bara kunna öppna altandörren o gå ut om man känner för de.
Så kl 10 imorrnbitti ska vi till banken o skriva massa papper o få nycklar sen måste vi hem o packa lite mera innan Christin kommer med bilen...köra grejjer...så ska jag gö smörgåstårta till lördag så alla snälla människor som hjälper oss inte behöver svälta ihjäl :) Söndag är det städning av lägenheten som gäller o supersnälla Emelie ska hjälpa mig <3 Onsdag nästa vecka är de banken som gäller igen för då ska vi skriva papper o ge nycklar till den människa som ska bo här. Sen nästa fredag kommer min mamma ner till oss weeeeiiii...vi ska på Madonna den 8:e.

Ne nu ska jag sussa så jag är någelunda pigg imorrn när vi ska upp. Kommer mera senare.

Fast måste bara berätta att Amanda stog själv idag mot bordet, o lyckades fixa till några konstiga inställningar på datorn. =)

Mina finaste tjejer som har blivit så stora <3 Mitt allt
PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

ååh ja måste träffa er snart.. va stora de är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback