Helgens festligheter!!!

I helgen har det varit fullt upp. I fredags vet ni ju redan vart vi va så det behöver jag ju inte skriva igen.
Sen igår va vi ju hemma hos Patric, Emelie o Sebbe....Oskar och Emelie va också där...hon har så himla fin liten mage....Ja hon är gravid så ni inte tror att jag är helt galen som tycker andras magar e fina =) Det ser ju så himla underbart ut att vara gravid...o jag var ju där själv för inte så länge sen. Visst de e supermysigt...tills de att man blir gigantisk och det blir tungt, man kan inte sova...mm mm :P men nog om det.
Vi käkade tacos iaf och kollade på melodifestivalen mycket mysigt och trevligt va det. MEN en fråga - Va f...n va det för bidrag med? E.M.D...kunde de inte tuffa till sig ist för att tönta till sig med dessa kläder??? BWO...ja behöver man säga någe? Rigo...You you you you you you you, tjatigt värre....Molly = Sanna Nielsen nästa....Sen den grekiska låten....sen när hör de hemma som  Fast egentligen, vem bryr...Sverige kommer nog ständigt få kvala in sig i Eurovision i framtiden.

DAGEN....
I morse var tjejerna så himla gosiga...Efter det att jag hade gjort dom iordning och klätt på dom så la jag dom brevid varandra på sängen och dom skrattade och bubblade på av bara den. Så himla kul nu när det händer saker nästan varje dag. Dom är så med nu...kollar in och lyssnar som bara den.

Kl 12 åkte vi sen hem till Daniels föräldrar, de bjöd oss på mat, hemmagjord Pizza *mmm mumma*

Amanda och Felicia ni är mina hjärtan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback