Lucia

Idag är de söndag, Lucia o 3:e advent...kommer bara närmre o närmre jul, men inte är de nån snö för de. Igår eftermidda snöa de lite iaf o de blev lite vitt på marken, men de försvann lika snabbt igen.

Imorse vakna tjejerna halv 9...de små liven skämmer bort mig hahaha...gav dom välling...slängde in en maskin tvätt...o sen la jag mig i sängen igen o behövde inte gå upp fören kl 10 ;)
Idag får vi se vad som händer...ska egentligen iväg, men Daniel e lika trött som vanligt så tror nog inte att vi kommer så långt...
Så dagen får jag nog tillbringa med att tvätta o städa för de behövs verkligen...o kan va rätt skönt o ha de någelunda fint innan vi åker uppåt i landet...
Imorgon är de fullt ös hela dagen...eller iaf halva. Kl 14 ska vi till bvc på läkarundersökning o 1 års vaccination...sen är de bara att skynda sig iväg ut till jobbet o kolla på luciatåget, men som tur e så får jag låna Jörgens bil så då blir de lite smidigare...o slippa passa bussar o grejer. Så imorgon ska mina små fina töser få tomte o pepparkakskläder på sig...de kommer bli så söta ;)
Idag fyller världens bästa Natta år...grattis gumman på födelsedagen...(Daniels syster)

Ne nu ska jag ta tag i saker o ting.

Ha de bäst alla

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback