Måndag, Tisdag o Onsdag

I måndags så va vi bara hemma jag o tjejerna...hade de bara mys. Dom har skämt bort oss de senaste 3 nätterna, de har sovit mellan halv 7 o 5 hur underbart är inte de?? =)
Igår tog vi en tripp in till Uppsala o hälsade på min mormor...hon har sytt tjejernas dopklänningar o dom e så otroligt fina...helt underbara. Sen efter de så åkte vi hem till pappa o hälsade på en sväng.
Amanda o Flisan hjar blivit så stora...det händer så himla mycket nu hela tiden....dom bubblar för fullt o hittar på massa bus hela tiden.
Idag ska vi bara ta de lugnt under dagen...sen ska jag bege mig till Solna för att se AIK-Helsingborg...då får mamma o Hasse vara barnvakt.
Imorrn på valborg så blir de till att åka in till Uppsala...mamma har tagit ledigt weeiii =)

Ne nu ska jag ta hand om töserna...fast dom sover så jag ska bara slappa hehe.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback